• Защо да започнете да тренирате с тежести още днес

    Ползите от тренировките с тежести се простират далеч отвъд големите мускули. Може би сте убедени, че не трябва да вдигате тежести, защото не искате изпъкнали бицепси или силни мускули на бедрата, или защото предпочитате да не изглеждате като Хълк. Ако обаче искате да сте в отлична физическа форма, да сте здрави, да кипите от енергия [...] Повече  →
  • Какво да хапнем преди тренировка?

    В забързаното ежедневие намирането на време за спорт е предизвикателство, а планирането на хранителния режим, съпътстващ тренировките, не е по-малко такова. Когато човек тренира активно е добре да консумира храни, които дават достатъчно енергия, подобряват издръжливостта на тялото за провеждане на пълноценна тренировка и подпомагат възстановителните процеси в мускулите. Независимо от това дали тичате, вдигате [...] Повече  →
  • Най-популярните видове протеини на прах и ползите от тях – втора част

    (продължение) Протеин от коноп Конопеният протеин е растителен протеин, в който се съдържат всички незаменими аминокиселини. Този протеин е лесно смилаем, не съдържа лактоза и глутен, богат е на омега-3 мастни киселини и фибри. Фибрите пречистват и подобряват работата на храносмилателния тракт, а освен това потискат апетита и поддържат кръвната захар в нормални граници. Омега-3 [...] Повече  →
  • Най-популярните видове протеини на прах и ползите от тях – първа част

    Протеинът е един от трите макронутриента, заедно с въглехидратите и мазнините. Протеинът или белтъкът участва в изграждането на всички тъкани и е от жизнено значение  за протичането на редица процеси в организма като растеж, развитие, обмяна на веществата, мускулна и мисловна дейност, възпроизводство и други. Какво представлява протеинът на прах? Протеинът на прах е една [...] Повече  →
  • Магнезият: чудодейният елемент при кожни проблеми и мускулни болки

    Магнезият подпомага доброто здраве, като регулира кръвното налягане, намалява риска от сърдечно-съдови заболявания, предотвратява мигрената и облекчава предменструалните болки. Необходим е за протичането на над 300 вида реакции и процеси в организма. Това е един от най-изобилно съдържащия се елемент в клетките, наред с калция, фосфора и калия. Магнезият е третият най-разпространен минерал в морската [...] Повече  →
  • Упражнения за премахване на мазнините от гърба и гърдите

    Обикновено желанието за сваляне на килограми  или премахване на натрупаните мазнини е фокусирано към типични проблемни зони като корем, ръце, крака, дупе. Гърбът е друга проблемна зона, в която се натрупват мазнини. Много жени страдат от неприятни мазнинки по гърба и гърдите, които сутиенът допълнително подчертава и от които всяка жена би искала да се [...] Повече  →
  • 4 суперхрани, които ще ви направят по-силни, по-концентрирани и по-здрави

    Зелени суперхрани Зелените суперхрани съдържат много полезни вещества - протеини, витамини, минерали, антиоксиданти, защитни фитохимикали и полезни бактерии, които подпомагат храносмилането и изгарянето на мазнините, укрепват имунната система, подобряват мозъчната дейност и предпазват от различни заболявания. Зелените суперхрани са богати на хлорофил, а консумацията на богати на хлорофил храни, увеличава производството на хемоглобин в кръвта, т.е. повече хлорофил, по-големи [...] Повече  →
  • L-карнитин за контрол върху теглото и по-добра концентрация

    Аминокиселините са едни от най-важните градивни елементи на човешкото тяло. Те участват в изграждането на клетките и се грижат за възстановяването на тъканите. Аминокиселините са втория най-важен елемент след водата, участващ в изграждането на тялото. L-карнитинът е аминокиселината, която транспортира мастните киселини през клетъчната мембрана до митохондриите, където те могат да бъдат изгорени, а тялото да ги използва [...] Повече  →
  • 10-минутни тренировки за красиво тяло, които можем да правим у дома

    Много хора казват, че нямат време за спорт, защото смятат, че тренировките задължително трябва да се изпълняват в зала. Ако и на вас не ви достига време за спорт, няма проблем - имаме добра новина за вас. Добрата новина е, че предлагаме три тренировки за цяло тяло, които отнемат само 10 минути дневно. Tези тренировки [...] Повече  →
  • Упражнения с фоумролер

    Фоумролерът е малък цилиндричен уред с големи възможности - идеален е за самомасаж и отпускане на цялото тяло. Той е изработен от сравнително мек материал, който е устойчив на натиск. При упражненията с фоумролер, чрез упражняване на натиск и размачкване, се стимулира циркулацията на кръв към мускулите и изтласкването на насъбралата се млечна киселина. Тези [...] Повече  →
  • Как да постигнем максимален ефект от кратките тренировки

    В забързания ритъм на нашето ежедневие, най-ценният ресурс е времето, което обикновено все не ни достига. Ако времето за трениране е ограничено до 30 минути или по-малко, възниква въпросът - как да извлечем максимума от тренировката си. Планирайте я Първата стъпка в максимизирането на малкото време, което ще прекарате във фитнес залата, е да планирате точно [...] Повече  →
  • Упражнения за укрепване мускулите на торса и стимулиране на коремната мускулатура

    Коремът е защитен с дебел слой кожа, а това позволява лесното натрупване на мазнини в тази област. Коремната мускулатура е ленива и се натоварва най-малко. За да бъде успешна борбата с мазнините, които се натрупват около корема е важно да проявим постоянство, упоритост и да бъдем търпеливи. Торсът и коремните мускули стабилизират цялото тяло. Мускулите [...] Повече  →
Обновяване…
  • Нямате артикули в количката.