• Упражнения за премахване на мазнините от гърба и гърдите

    Обикновено желанието за сваляне на килограми  или премахване на натрупаните мазнини е фокусирано към типични проблемни зони като корем, ръце, крака, дупе. Гърбът е друга проблемна зона, в която се натрупват мазнини. Много жени страдат от неприятни мазнинки по гърба и гърдите, които сутиенът допълнително подчертава и от които всяка жена би искала да се [...] Повече  →
  • 4 суперхрани, които ще ви направят по-силни, по-концентрирани и по-здрави

    Зелени суперхрани Зелените суперхрани съдържат много полезни вещества - протеини, витамини, минерали, антиоксиданти, защитни фитохимикали и полезни бактерии, които подпомагат храносмилането и изгарянето на мазнините, укрепват имунната система, подобряват мозъчната дейност и предпазват от различни заболявания. Зелените суперхрани са богати на хлорофил, а консумацията на богати на хлорофил храни, увеличава производството на хемоглобин в кръвта, т.е. повече хлорофил, по-големи [...] Повече  →
  • L-карнитин за контрол върху теглото и по-добра концентрация

    Аминокиселините са едни от най-важните градивни елементи на човешкото тяло. Те участват в изграждането на клетките и се грижат за възстановяването на тъканите. Аминокиселините са втория най-важен елемент след водата, участващ в изграждането на тялото. L-карнитинът е аминокиселината, която транспортира мастните киселини през клетъчната мембрана до митохондриите, където те могат да бъдат изгорени, а тялото да ги използва [...] Повече  →
  • 10-минутни тренировки за красиво тяло, които можем да правим у дома

    Много хора казват, че нямат време за спорт, защото смятат, че тренировките задължително трябва да се изпълняват в зала. Ако и на вас не ви достига време за спорт, няма проблем - имаме добра новина за вас. Добрата новина е, че предлагаме три тренировки за цяло тяло, които отнемат само 10 минути дневно. Tези тренировки [...] Повече  →
  • Упражнения с фоумролер

    Фоумролерът е малък цилиндричен уред с големи възможности - идеален е за самомасаж и отпускане на цялото тяло. Той е изработен от сравнително мек материал, който е устойчив на натиск. При упражненията с фоумролер, чрез упражняване на натиск и размачкване, се стимулира циркулацията на кръв към мускулите и изтласкването на насъбралата се млечна киселина. Тези [...] Повече  →
  • Как да постигнем максимален ефект от кратките тренировки

    В забързания ритъм на нашето ежедневие, най-ценният ресурс е времето, което обикновено все не ни достига. Ако времето за трениране е ограничено до 30 минути или по-малко, възниква въпросът - как да извлечем максимума от тренировката си. Планирайте я Първата стъпка в максимизирането на малкото време, което ще прекарате във фитнес залата, е да планирате точно [...] Повече  →
  • Упражнения за укрепване мускулите на торса и стимулиране на коремната мускулатура

    Коремът е защитен с дебел слой кожа, а това позволява лесното натрупване на мазнини в тази област. Коремната мускулатура е ленива и се натоварва най-малко. За да бъде успешна борбата с мазнините, които се натрупват около корема е важно да проявим постоянство, упоритост и да бъдем търпеливи. Торсът и коремните мускули стабилизират цялото тяло. Мускулите [...] Повече  →
  • Вакуум упражнение за красива талия

    Техниката “Вакуум” е сравнително лесна за изпълнение. Тя помага за подобряване тонуса на напречните коремни мускули, които действат като корсет и имат отношение към обиколката на талията. Това упражнение всъщност представлява йога техника, която се използва за масаж на вътрешните органи. Изпълнението му подобрява силуета, укрепва дълбоките коремни мускули и води до намаляване обиколката на [...] Повече  →
  • 28-дневно предизвикателство за оформяне на бедрата и седалищните мускули

    Клековете са едни от най-добрите упражнения за стягане и тонизиране на бедрата, както и доказано най-ефективните за оформяне на т.нар. бразилско дупе. Лятото наближава и ако искате да обуете любимите си къси панталонки и да се чувствате в тях комфортно, прегърнете идеята за 4-седмичното предизвикателство и моделирайте извивките на тялото си. 28-дневното предизвикателство може да [...] Повече  →
  • Упражнения с ластично въже

    Ластичното въже е чудесен избор за тези, които искат да тренират у дома или тези, които не искат да спират своите тренировки дори и когато пътуват. Упражненията с ластично въже са изненадващо ефективни, с тях могат да се тренират почти всички мускулни групи. Ластичното въже може да се използва за отслабване, за оформяне на мускули, [...] Повече  →
  • Нестандартна гимнастика с топка за тенис при болки в гърба

    На всеки му се е случвало да усети остра болка в гърба след дълго стоене пред компютъра, след продължителна работа на бюро, по време на път след дълго шофиране, при вдигане на тежко, носене на багаж или миене на чинии. Болките са резултат от неправилната позиция на тялото, а мускулите се схващат и от продължителното [...] Повече  →
  • Упражнения за укрепване на гръбните мускули и изгаряне на мазнините по гърба

    Всички знаем, че да се отървем от нежеланите мазнини не е лесно. Това може да се постигне с постоянство, желание, голяма дисциплина и много усилия.Повечето от нас искат да премахнат мазнините от определена област на тялото, а за да се постигне това, трябва да се правят упражнения, които увеличават мускулния тонус и намаляват или елиминират …

    Повече  →
Обновяване…
  • Нямате артикули в количката.