• Здравословна закуска с овесени бисквити и напитка с чиа

    Според някои закуската е най-важното хранене за деня и следва да е по-обилна и с по-висока енергийна стойност. Други казват, че е хубаво да хидратираме тялото си максимално и да го оставим да преработи остатъците от храна от предишния ден или поне от вечерята, без да го затормозяваме с тежка закуска. Предлагаме ви една сутрешна [...] Повече  →
  • Безглутенов кекс с моркови – без мляко и без яйца

    Навярно сте се чудили какво да правите с остатъка от морковите, след като си приготвите пресен морковен сок. Предлагаме ви една полезна и много вкусна рецепта за кекс  с моркови, в който няма никакви храни-алергени – нито яйца, нито глутен. Необходими съставки: ½ ч.ч. фурми – изчистени, нарязани и накиснати в 1/3 ч.ч. пресен сок от портокал 2 [...] Повече  →
  • Чай от куркума и кокосово мляко прочиства черния дроб

    Ползите от яркожълтата билка и подправка са многобройни. Освен, че е хубаво да я консумирате редовно в ястия, навярно знаете, че можете да си приготвите вкусен и изключително полезен чай от куркума. Рецептата, която ви предлагаме, се приготвя с кокосово мляко и затова може да се консумира от вегани или хора с непоносимост към животинското [...] Повече  →
  • Диета за целия ден от пречистващи и затоплящи веган ястия за зимата

    Сигурно ви се е случвало да чувате от приятели, които се оплакват, че нямат проблеми да следват вегетарианска или веган диета през лятото, но се затрудняват изключително много да я продължат с настъпването на студените месеци. Причината е очевидна. През пролетта и лятото сергиите са отрупани със свежи плодове и зеленчуци, а топлите тепмператури правят [...] Повече  →
  • Леки закуски с до 100 калории!

    Ако следите не само количеството, но изчислявате и енергийната стойност на това, което ядете, ето няколко лесни и нискокалорични предложения за лека следобедна закуска, съдържащи до 100 калории: 1. Ягодова салата ½ ч.ч. нарязани ягоди 1 ч.л. балсамов оцет 1 ч.ч. суров спанак 2. Ябълки и сирене 1 ябълка, от който и да е сорт, [...] Повече  →
  • Три естествени съставки за ефикасен домашен сироп за кашлица

    Натуралното е винаги за предпочитане, когато става въпрос за здравето ни и няма по-добър пример за това от сиропа за кашлица. Първите наченки на дразнене в гърлото не са причина да хуквате към аптеката. Следващият път, когато се окажете сами на „острова на настинката”, се опитайте да прочетете съставките на сиропа за кашлица, който сте [...] Повече  →
  • Ползите от тибетския „маслен чай“

    Чували ли сте за новата мания, разпространила се сред любителите на кафе. Става дума за въведената от блогъра Дейв Аспри идея за „маслено кафе“. Комбинацията на кафе с кокосово масло е не само вдига енергийните нива в продължение на часове, но подобрява умствените процеси и, както твърди блогърът помага за намаляване на сантиметрите в областта [...] Повече  →
  • Mъфини със сладък картоф, джинджифил и куркума

    Обикновено свързваме сладкишите с нездравословно хранене, високо съдържание на калории и мазнини, рафинирана бяла захар, бяло брашно, все неща, които не се отразяват добре на талията и здравето ни. Но те могат да бъдат и здравословни, и вкусни, стига да подберем внимателно съставките, които използваме за тяхното приготвяне.  В рецептата, която предлагаме присъстват сладки картофи, [...] Повече  →
  • Водата с лимонов сок ни поддържа млади и жизнени

    Всички сме чели и чували по някакъв повод, че топлата вода с добавен пресен лимонов сок е изключително полезна за здравето напитка. Но ето няколко от многобройните й свойства: Подпомага храносмилането Чаша топла вода с лимонов сок, изпита сутрин на гладно, стимулира дейността на стомашно-чревния тракт и освобождаването от токсините. Метаболизмът значително се подобрява, а [...] Повече  →
  • Вкусна салата с нахут и печен патладжан

    Тази засищаща салата може да се сервира като предястие, но може и да замести основното ястие, ако сме на диета или сме решили да разтоварим леко хранителния си режим. Необходими продукти: 1 консерва нахут (400гр) 2 малки печени патладжана 3-4 домата 2 краставици 1 глава червен лук 1/2 връзка магданоз Няколко стръка прясна мента Зехтин [...] Повече  →
  • Хидратиращо плодово смути за горещите летни дни

    Това смути е перфектна следобедна закуска в течна форма. Тази свежа, ароматна и освежаваща напитка е много подходяща за топлите летни дни. Тя утолява жаждата, спомага за увеличаване на енергийните нива, подпомага храносмилането, подобрява здравето на кожата, насърчава детоксикацията на организма и не на последно място, укрепва защитните сили на организма. Бананите съдържат естествени захари, [...] Повече  →
  • 8 напитки, с които да засилим имунитета си

    Най-добрият начин да се предпазим от капаните на променливото време и да засилим имунитета си, са храни и напитки, богати на антиоксиданти. Ако ги консумираме редовно, от една страна, ще сме по-трудно податливи на каквито и да било болести, а от друга – ако се разболеем, организмът ни ще е способен да се справи по-бързо [...] Повече  →
Обновяване…
  • Нямате артикули в количката.